Een retour aanvragen

U heeft 30 dagen om uw artikelen terug te sturen vanuit onze site of onze mobiele applicaties.

Procedure

  1. Ga naar de pagina 'Mijn bestellingen / Mijn Terugzendingen
  2. Selecteer de bestelling en klik op de knop "Een retour opslaan" en volg de aangegeven procedure voor de betreffende artikelen, de redenen en de retourmodus.
  3. U ontvangt dan een e-mail waarmee u uw retourbon kunt afdrukken.

Opmerking: De registratie van een retour is alleen mogelijk als alle bestelde artikelen zijn verzonden. Als u vóór deze stap artikelen uit uw bestelling wilt verwijderen, neem dan contact op met de klantenservice.

Verschillende mogelijkheden voor retours en terugbetalingen:

  1. Gratis retourneren met onze vooruitbetaalde retourbon en een terugbetaling binnen 24 uur na ontvangst van uw pakket in onze magazijnen
  2. Betaalde teruggave (afgetrokken van de terugbetaling) in relaispunt met ons vooruitbetaalde retourbon en een terugbetaling aan uw account binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket in onze magazijnen
  3. Gratis retour (betalend en exclusief afhaalpunten) met een terugbetaling binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket in onze magazijnen.

Alleen artikelen in nieuwe staat en in de originele verpakking kunnen worden geretourneerd. Zie onze algemene verkoopvoorwaarden (AV) voor meer informatie.

Alle vragen betreffende het thema :
Retourzendingen & terugbetalingen